woensdag 10 juni 2015

Oehoe

Ik houd enorm van uiltjes. Daarom ben ik veel uiltjes gaan maken. De uiltjes op de eerste twee foto's zijn ongeveer 10 cm hoog (het uiltje met drie kleurtjes is 14 cm hoog) Deze uiltjes zijn €5,00 per stuk.
De uiltjes van de eerste twee foto's zijn allemaal verkocht. Daarom heb ik snel weer een nieuwe voorraad uiltjes gemaakt. Zie de laatste twee foto's. OP het moment heb ik alleen het groene en blauwe uiltje van de vierde foto nog op voorraad.

De uilen op de derde foto zijn een stuk groter. Ik heb ze gehaakt met behulp van een patroon van Hjertegarn.  Het roze uiltje is 20 cm hoog en kost €7,50 , het  groene uiltje is 23 cm hoog en kost €10,00   en de blauwe uil is zelfs  28 cm hoog en kost  €15,00. het groene uiltje is verkocht.








Geen opmerkingen:

Een reactie posten